✦ EN VECKA KVAR ✦

Just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Tårar rann på franskan och studylesson precis efter va ännu värre. Franska comptrehénsion tror jag att jag faila rejält, för det va inte mycket jag skrev på och jag kunde inte koncentrera mig. sedan va det dags för french oral och början gick bra, jag fick sagt det jag skulle sagt och det hade flyt. Det gick över förväntan! Men sen alla lärarens frågor. Nej. Jag kunde knappt svara på en ända för jag kunde inte koncentrera mig på vad hon sa så jag bara fattade nada. Nu känner jag mig helt tom. Vill bara hem å sova å storgråta.

Lyx va det iallafall när mamma kom och hämtade på skolan idag så jag slapp ta bussen. Men jag skippar stan idag, julklapps handlande får det bli en annan gång..

Tack och hej! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0