✦ 29DECEMBER ✦

Jag måste säga ett jätestort tack till alla som jag hann med att träffa när jag var i Sverige! Det var verkligen jättekul! Väldigt hektiskt ibland för att hinna med så många som möjligt men verkligen kul! :D Nu är jag tillbaka i Schweiz igen, och ska städa till lite innan vi får gäster här nere till Nyår, och vi ska upp och åka skidor i bergen!! Som tur är så blir det lite högre upp i bergen denna gången för att se till att vi verkligen har snö, det är ju lite halvt ont om det i år.. Här i Schweiz bor jag nere vid sjön och här är inte ett spår av en enda snöflinga. Men just därför också ska det bli extra kul att komma upp och åka ! :D
Ha en gio' kväll <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0