✦ TILL PLUGGET ✦

På bussen nu på väg upp till skolan. Änsålänge kör vi fortfarande sidleds i dalen längs vattnet, men snart börjar klättringen uppåt. Visste ni att höjdskillnaden mellan där jag bor och skolan är ungefär 300meter?

I eftermiddag kommer jag hem vid 7, efter jag lekt med barnen på refugee center som också ska bli mitt service project denna terminen:) första gången jag är där idag, så vi får se hur det är. Hörde rykten om att vi ska baka pizza och sedan leka där ute i fina vädret. (hoppas jag!) här om dagen va det nästan 20grader medans det sedan kom snö i måndags. Snacka om temperatur change?? Jaja, det är iaf skin jackan som gäller nu! Puss hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0