✦ HUNGER GAMES ✦

Nu ska jag ta och nanna. Ikväll var jag, Meggie och Jas på bio inne i stan och såg hunger games. Jag måste säga att den faktiskt är en sjukt bra film. Jag har läst halva boken innan men fastnade när skolan började och kom inte vidare efteråt. Efter att jag läst boken brukar jag inte alls tycka om filmen, den bara förstör. Men jag måste säga att den va riktigt bra gjord!! Och mina fina vänner gjorde min kväll. Ni betyder sjukt mycket för mig, jag älskar er <3 (även om de inte kan läsa min svenska).
Imorgon ska jag och Jas ses inne i stan klockan 12, vi har mycket att snacka om, och jag har mycket jag behöver köpa som till exempel sommarskor och solisar. PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0