✦ BACKSTAGE ✦

Heeeeej! Ett inlägg från en sjukt seg chey här! Det har verkligen varit insane på sistone, och jag har inte orkat bry mig alls..:( men jag ska bli bättre!

Nu har mitt backstage-ande dragit igång för fullt. Vi har hållit på till sent på kvällen och repeterat och grejat. Men vad är då backstage? Vad är det jag gör? Jo, jag är med i crew för props (rekvisita). Jag och kåmpis har gått på marknader och letat efter äldre prydnads saker som skulle passa in. På torsdag börjar föreställningarna och nu repeterar vi mest. The actors kör hela föreställnigen och vi i backstage crew-props fixar scen bytena. Där av har jag hållit till på skolan idag.

Det gick däremot extrem-segt idag för alla var så trötta efter gårdagens festande.. :) puss! Kommer fler inlägg ikväll! Jag lovar! höhö :pp <3

Bilden är från när vi precis började med backstage efter jul, och vi inte riktigt visste vad vi skulle göra. Vilket ledde till att vi hänge omkring i props room och kollade vad för rekvisita som fanns där:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0