✦ NOV. 29. 2011 ✦

Idag..... Har jag bara haft tre lektioner. Matte, franska och econ. Från klockan 11 har jag bara haft en singel period ekonomi men jag va tvungen att stanna till halv sex i och med Lucia övning och efter det stannade jag och målade i art. Kyligt värre! Jag ääälskar att stanna och måla! :D min målning sjuke varit klar i måndags och det trodde jag att jag var. Tills vi upptäckte stora fel i bilden! Ögat satt nästan fyra centimeter fel och kanten på ansiktet måste flyttas in. Detta fel berodde på att när jag projecterade den riktiga bilden va färgerna så lika så jag såg ingenting! Nu är det iallafall på bättringsväg och jag ändrar alla toner i hela bilden också :pp hihi! Från ljust till mörkt! Läskigt är det men kul! :D

Den ena bilden är från när jag satt och pluggade på study area när jag inte hade lektion. Satt där med S och N :)) alla pluggade matte. Just nu är matten ganska lätt men jag antar att det drar på snart för hela terminen har varit sjuuukt jobbig i matte. Bara nya grejer som man inte känner igen och ett tempo som tåget !!
Den andra bilden är från min och lilla Js toarast på lunchen :))
Puss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0