✦ 1:a ADVENT ✦

Jo nu är det dags för mig att krypa till kojs. Klockan är ALLDELES för mycket och jag har suttit uppe och pluggat....

Silken fin första advent måste jag säga. Julstämmning? Inte alls :( har pluggat hela kvällen och i eftermiddags tog jag en joggingtur i strålande sol och varmt väder! Nästan så jag skulle tagit shorts, det hade varit coolt och så kallt hade det inte varit! Min sis blev stucken av ett bi i fredags. Det är sant. Och idag har vi hittat fem döda bin lite överallt i huset på golven. Och ett i taket i bilen, och ett flög omkring mig när jag gick ut utanför mitt rum imorse. Jisses lixom? Första advent, tshirt väder, och bin? Jo gott folk. Snart är det jul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0